سوالات متداول
شرکتها همواره از اینکه مجبور باشند کارهای تولید و توزیع محتوایشان را به مجموعههای مختلف بسپارند میپرهیزند.مزیت گروه رسانهای کاما این است که با ترکیبی از روزنامهنگاران، طراحان و متخصصان بازاریابی محتوایی و شبکههای اجتماعی، به شرکتها خدمات یکپارچه ارایه میدهد.
سابقه طولانی کاما در همکاری با وزارتخانهها و شرکتهای بزرگ دولتی و خصوصی، این اطمینان را به کارفرمایان میدهد که با کمترین چالش و به حرفهایترین شکل ممکن میتوانند تمام امور بازاریابی محتوایی خود را به گروه رسانهای کاما بسپارند.
کارشناسان گروه رسانهای کاما در هنگام آغاز هر پروژه، شاخصهای ارزیابی آن را نیز مشخص میکنند و به تایید کارفرما میرسانند. مشخص کردن شاخص ارزیابی و ملاک موفقیت به کارفرمایان این آرامش را میدهد که میتوانند با خیالی آسوده، فرایند اجرایی را به کاما بسپارند و در انتهای دوره زمانی مشخص شده، نتایج را ارزیابی کنند.
تعیین بودجه به اهدافی که تعیین میشود و همچنین میزان رقابتی بودن فضای بازار وابسته است. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در بودجه این است که یک شرکت از خدمات موردی استفاده میکند یا خدمات یکپارچه؛ پیشنهاد ما خدمات یکپارچه است چراکه به لحاظ اقتصادی بهصرفهتر و از نظر اثربخشی نیز کاراتر است.
زیاد هزینه کردن الزاما به معنی تاثیرگذاری بیشتر نیست؛ در بازاریابی محتوایی هوشمندانه و هدفمند هزینه کردن میتواند به صورت همزمان منجر به افزایش بازدهی و کاهش هزینهها شود.