راهنمای جدید پینترست برای دستیابی به مخاطبان هدف

پینترست در چند سال اخیر تلاش کرده است که ویژگی‌های تجارت الکترونیک خود را برای اقبال بیشتر فروشندگان و صاحبان کسب‌وکار بالا ببرد. مدیران این پلتفرم می‌خواهند که مجموعه خود را به یک مرکز کلیدی برای خرید آنلاین تبدیل کنند؛ به همین دلیل جذب هر چه بیشتر صاحبان کسب‌وکار و آسان‌سازی فرآیندها را برای آنها در دستور کار خود دارند.

یک روند خوب در این پلتفرم، ساده کردن استفاده از ابزارهای ساخت کاتالوگ توسط کاربر است؛ کاتالوگی که می‌تواند طیف وسیعی از محصولات و تصاویر را برای مشاغل مختلف در تمام زمینه‌ها و محصولاتی با ویژگی‌های فنی و ظاهری متفاوت، بارگذاری کند. این کاتالوگ‌ها در نهایت به‌صورت «Shopping Pin» یا پین‌های قابل خرید برای دیگر اکانت‌هایی که نقش خریدار و بازدیدکننده را دارند، ظاهر می‌شود.

پینترست در ماه‌های گذشته پیشرفت‌های خوبی برای پیاده‌کردن این آپشن در وب‌سایت خود داشته و اکنون راهنمای 57 صفحه‌ای خود را برای «نحوه راه‌اندازی فروشگاه پینترست» منتشر کرده است؛ راهنمایی که با جزئیات کامل، مراحل را مشخص و فرآیند کار را برای همه آسان می‌کند.

تأکید اصلی این راهنما، بهبود کیفیت اطلاعات فهرست محصولات، خدمات و تصاویر شماست که بتوانید فرصت‌های خود را برای تبلیغات و یا دیده شدن در فهرست ارگانیک مخاطبان، بالا ببرید. هرچه اطلاعات بیشتری در فید خود داشته باشید، بهینه‌سازی دقیق‌تر شده و با تطبیق کلمات کلیدی و علاقه مخاطبان، محتوای شما، دارای مخاطبان مرتبط‌تر یا خریداران هدفمند خواهد بود.

 

 

این راهنما فهرستی از عناصر و ویژگی‌ها برای فید اصلی شماست(شامل محصول یا هر تصویر دیگری) که داده‌های مورد نیاز برای بهینه‌سازی پین‌های شما را تأمین می‌کند؛ اطلاعاتی مانند سایز، قیمت، توضیحات برای محصول‌ها و رنگ و زمینه و … برای دیگر تصاویر که خود شما می‌توانید به فهرست آنها بیفزایید.

 

 

کاتالوگ‌ها همچنین به صورت مولتی‌فید نیز ساپورت شوند؛ به این صورت که شما می‌توانید تا در یک کاتالوگ فید چندین محصول با لوکیشن‌های مختلف، کشورهای مختلف و یا زبان‌های مختلف داشته باشید. همچنین از عناصر پیچیده‌تر مانند دریافت چند فید برای هر کاتالوگ، استفاده می‌کند. این به شما اجازه خواهد داد که کسب و کارخود را در پینترست، استراتژیک‌تر ادامه دهید.

 

 

این ویژگی‌ها و آپشن‌های اختیاری به خریداران کمک می‌کند که شما را طبق نیاز و علاقه خود پیدا کنند. پینترست با این فیلدها در واقع کانکشن درست و سریعی بین شما و مخاطب می‌سازد.

 

 

اگر به دنبال راه‌اندازی یک صفحه پربازدید هستید و یا امکان فعالیت فروشگاهی را در این فضا دارید، از این راهنما استفاده کنید و اطمینان داشته باشید که عکس‌ها و یا محصولات شما، به‌صورت هدفمند به مخاطب و خریدار می‌رسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *