اینترنت پر از دادهها و عبارتهای گوناگون است. موضوعیکه باعث شده است تا به دنبال آن باشیم که با جستجوی درست، دقیقترین نتیجه را برای رپرتاژ آگهی و مطلبی که میخواهیم، کسب کنیم. جستجوی درست شامل استفاده از کلمات و عبارات دقیق نیز میشود تا موتورهای جستجو به خطا نیفتند و البته این موضوع در انتشار رپرتاژ آگهی ها نیز اهمیت دارد.
گروه رسانهای کاما برآن است تا به جهت کمک به صاحبان کسب و کار برای دیده شدن بیشتر، اهمیت کلمات کلیدی و نحوه کاربرد آنها را با انتشار این مطلب، ارائه دهد.
کلیدواژه چیست؟
کلیدواژه یا کلمات کلیدی، عبارات و واژگانی هستند که کاربران اینترنت برای یافتن اطلاعات مورد نظرشان در موتورهای جستجو مانند گوگل وارد میکنند. یک کلمه کلیدی درواقع موجزی از تمام محتوای وبسایت است.
همچنین این کلمات در موفقیت و نتیجهبخش بودن انتشار یک رپرتاژ آگهی تاثیرگذارند. هرچقدر این کلمات به کلماتی که توسط کاربران جستجو میشوند مرتبطتر و نزدیکتر باشند امکان بازدید از سایت مورد نظر بیشتر است. هدف تولیدکنندگان محتوای رپرتاژ آگهی ها هم همین است؛ اینکه کاربران بیشتری از سایت بازدید کنند.
چگونه یک رپرتاژ آگهی موفق داشته باشیم؟
کلیک مخاطب روی یک کلمه کلیدی نشاندهنده انگیزه او برای یافتن شما و دریافت خدمات یا محصول است پس انتخاب یک کلمه کلیدی هوشمندانه باعث میشود مخاطبان بسیاری به سمت شما سرازیر شوند.
برای این نزدیکی و ارتباط قدم اول این است که زبان مخصوص مخاطبان یا درواقع مشتریان را بیاموزید و سپس نیازهای آنها را شناسایی کنید. «جستجوی کلمات کلیدی» گوگل به عنوان ابزاری قدرتمند شما را در این راه هدایت میکند.
گروه رسانهای کاما، برای ارائه راهکارها و خدمات روابط عمومی و رسانه به سازمانها تشکیل شده است. این گروه که متشکل از جمعی از متخصصان با تجربه روزنامه نگاری، گرافیک، کپیرایتینگ، دیجیتال مارکتینگ، عکاسی و تصویربرداری، برنامه نویسی، بازاریابی و تبلیغات است، در طول بیش از ۱۶ سال فعالیت پیوسته خود، به توسعه ارتباطات رسانهای و روابط عمومی حدود ۱۳۰ سازمان دولتی، تشکل صنفی و شرکت معتبر خصوصی کمک کرده است.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار میتوانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در کامامدیا با شمارههای ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شمارهی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ و ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۰۴ تماس بگیرند.