به دوستان خود سررسید رایگان هدیه دهید

گروه رسانه‌ای کاما با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی، در تعطیلات نوروز تعدادی از نسخه‌های چاپ جدید کتاب سررسید محتوا را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

«سررسید محتوا 1400» عنوان کتاب متفاوتی است که در آخرین روزهای سال 1399 منتشر شد. استقبال مدیران و کارشناسان باتجربه شرکت‌ها از این کتاب به حدی بود که بخش عمده‌ای از تیراژ چاپ اول پیش‌فروش شد و کتاب به سرعت به چاپ دوم رسید.
محمد امین و محسن عقبایی، نویسندگان این کتاب سعی کرده‌اند با زبانی ساده، گام‌های کلیدی برای طراحی یک برنامه بازاریابی محتوایی منسجم را معرفی کنند. این کتاب به تولیدکنندگان محتوا و مدیران کمپین‌های تبلیغاتی کمک می‌کند تا با کمترین هزینه و خطا، به بیشترین بهره و دستاورد برسند.
نویسندگان اجزای مهمی که برای طراحی یک برنامه کارآمد مورد نیاز هستند را یک به یک معرفی کرده‌اند. آنها در انتهای بخش اول کتاب، جدول‌های متنوعی قرار داده‌اند که به مخاطب کمک می‌کند تمام اطلاعات اولیه را به شکل ساماندهی‌شده‌ای گردآوری کند.
تکمیل این جدول‌ها نه تنها یک تمرین جذاب برنامه‌ریزی است بلکه خشت‌‌های طلایی یک بنای هدفمند و مهندسی‌شده را پدید می‌آورد؛ این بنای هدفمند همان برنامه بازاریابی محتوایی منسجم است.

انواع سوژه، انواع محتوا، انواع رسانه

در یکی از بخش‌های جذاب و بسیار کاربردی کتاب، نویسندگان به معرفی جزئی سوژه‌هایی پرداخته اند که کسب و کارها می‌توانند برای تولید محتوا سراغ آنها بروند. این سوژه‌های پرتکرار به نگرانی مدیران شرکت‌های صنعتی و بازرگانی که به طور معمول تصور می‌کنند در شرکت آنها سوژه‌ای برای تولید محتوا و خبر وجود ندارد، پایان می‌دهد.
علاوه بر این تکنیک‌های تولید محتوا و رسانه‌هایی که می‌توان برای انتشار محتواهای مختلف از آنها کمک گرفت در ادامه کتاب به تفکیک معرفی شده‌اند.

هم کتاب هم سررسید

در این کتاب پس از مرور عوامل تاثیرگذار بر برنامه‌ریزی محتوایی و البته جدول‌های کاربردی و سامان‌دهنده، بخش سررسید منتشر شده است. در این بخش مناسبت‌های رسمی و غیررسمی، حوادث و رویدادهای مهم تاریخی، سالروز تولد شخصیت‌های معتبر داخلی و خارجی و همچنین سالروز تاسیس معتبرترین برندهای ایرانی و جهانی به تفکیک روز درج شده است. این اطلاعات به تیم‌های تولید محتوا کمک می‌کند تا همواره انبوهی از سوژه‌های متنوع را متناسب با حال و هوای روز در اختیار داشته باشد.

استقبال کارشناسان از چاپ اول کتاب

سررسید محتوا 1400، توسط انتشارات تاچارا و با حمایت گروه رسانه‌ای کاما اسفند ماه سال 1399 در تیراژ 1000 نسخه و با قیمت 37 هزار تومان به چاپ رسید. این کتاب به فاصله چند روز پس از توزیع، به چاپ‌های بعدی رسید و به نظر می‌رسد تا خردادماه به صورت مداوم تجدید چاپ شود.

چطور سررسید را به دوستان‌مان هدیه دهیم؟

برای اهدای این کتاب به دوستان خود لازم است مراحل بسیار ساده زیر را انجام دهید:
1- وارد صفحه اینستاگرام کامامدیا شوید.
برای ورود به اینستاگرام کامامدیا اینجا را کلیک کنید.
2- صفحه را فالو کنید.
3- دوستان خود را به صورت کامنت پای آخرین پست صفحه منشن کنید و از آنها هم بخواهید صفحه را فالو کنند.
4- بهتر است هر یک از دوستان خود را در یک کامنت وارد کنید تا شانس آنها برای دریافت کتاب بالا رود.
5- خودتان را هم منشن کنید تا شانس برنده شدن داشته باشید.
6- در زمان قرعه‌کشی کتاب به کسانی هدیه می‌شود که حتما صفحه را دنبال کنند.
برای ورود به اینستاگرام کامامدیا اینجا را کلیک کنید.

6 دیدگاه برای “به دوستان خود سررسید رایگان هدیه دهید

  1. علی گفته:

    ی سر رسید میخوای بدی هفت خوان رستم باید رد کنیم اگر مسئول می‌شدی مردمو بیچاره میکردی هنر در راه‌کار وارائه آسان و سریع جذب مشتری هست

  2. مسعود پوراحسانی گفته:

    بنظر من امروزه تطابق ،همخوانی،سرعت،حداقل زمان،وتناسب کالا یا خدمات بانیاز مشتری میتواند رمز موفقیت دربیزینس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *