این روزها، کاربران فضای مجازی به خصوص در حوزه کسب و کار، برای هدفهای خود، از موتورهای جستجوی اینترنتی استفاده میکنند. این کاربران سالهاست که برای حل موضوعاتی که در ذهن دارند از موتورهای جستجو استفاده میکنند. حال بهتر است بدانید که اگر شما صاحب کسب و کاری هستید، میتوانید با انتشار رپرتاژ آگهی، تبدیل به راه حل مشکل برخی مخاطبان شوید. در واقع مخاطب با جستجوی هدفمند در اینترنت، شما را پیدا خواهد کرد. و این هدف صاحبان کسب و کار است.
به گزارش کامامدیا، میدانیم که اگر کاربران در جستجوی کالا یا خدمات خاصی باشند، به احتمال زیاد قصد خرید آن را دارند. همچنین اگر این کاربر به دنبال اطلاعاتی باشد که سایت شما آن را دارد، شما میتوانید این ترافیک عبوری را تبدیل به یک رفت و آمد دائم کنید. در نتیجه هنگاهی که ترافیک موتورهای جستجوگر، با ید هدف و انگیزه قبلی همراه باشد، دارای اهمیت زیادی میشود.
سهم فاکتورهای آفپیج در رپرتاژ آگهی
با بررسی آمارها، متوجه میشویم که آنچه در بیرون از سایت شما در حال رخ دادن است در افزایش رتبه شما اهمیت بسیار بیشتری دارد تا آنچه در داخل سایتتان روی میدهد. بکلینکهایی که به یک صفحه مشخص ارجاع میکنند برای گوگل بسیار مهم هستند. نکته مهم ارتباط موضوعی سایت شما با سایت منتشرکننده رپرتاژ آگهی است. از دیگر موارد دارای اهمیت برای گوگل، انکرتکستهای لینکهای خارجی به سایت شما و نوشتههایی که کاربران با کلیک روی آنها به سایت شما هدایت میشوند است. در واقع گوگل از این راه سعی دارد بفهمد نظر دیگران نسبت به سایت شما چیست و تنها به ادعای شما در این زمینه اکتفا نمیکند.
گوگل به خوبی توانایی شناسایی بکلینکهای ارجاع داده شده به سایت شما را دارد. همچنین قصد دارد بداند که برای ساخت این بکلینکها چه واژگانی به کار رفتهاند. این کار به ساخته شدن شاخصهایمعتبرتر برای موضوعات مرتبط با سایت شما کمک میکند. در نتیجه قانون شماره یک، قانع کننده بودن محتوای ارائه شده است. اما باید بدانید همانطور که محتواهای عالی بدون تبلیغات دیده نخواهند شد، در واقع بکلینکهای رپرتاژ آگهی، به تبلیغات محتوای وب سایت شما کمک میکنند.
صاحبان کسب و کار به ترافیک سایت علاقهمند هستند و این ترافیک برای آنها رضایت بخش است. اما این ترافیک پرداخت کننده هزینهها نیست. بلکه، بازدیدکنندگان با مراجعه به سایت و انجام کاری که شما انتظار دارید، این هزینهها را تامین میکنند.
گروه رسانهای کاما، برای ارائه راهکارها و خدمات روابط عمومی ورسانه به سازمانها تشکیل شده است. این گروه که متشکل از جمعی از متخصصان باتجربه روزنامه نگاری، گرافیک، کپیرایتینگ، دیجیتال مارکتینگ، عکاسی و تصویربرداری، برنامه نویسی، بازاریابی و تبلیغات هست، در طول بیش از ۱۶ سال فعالیت پیوسته خود، به توسعه ارتباطات رسانهای و روابط عمومی حدود ۱۳۰ سازمان دولتی، تشکل صنفی و شرکت معتبر خصوصی کمک کرده است.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار میتوانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژ آگهی در کامامدیا با شمارههای ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شمارهی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ ،۰۹۲۱۹۵۶۳۷۰۴ تماس بگیرند.