تأثیر بک‌لینک‌های رپورتاژ آگهی بر سئوی سایت

این روزها صاحبان کسب و کار، رتبه سئوی سایت خودشان را به وسیله رپورتاژ آگهی، افزایش می‌دهند. یکی از ویژگی‌های بارز این تغییرات، بک لینک‌هایی است که توسط این سایت‌ها دریافت شده است. این بک لینک‌ها به صورت مستقیم در میزان بازدید این سایت‌ها موثر است. اما سوال اینجاست که چه موضوعی سبب می‌شود بک لینک‌های رپورتاژ آگهی در سئو وب سایتها موثر باشند؟ در این مطلب می‌خواهیم به این پرسش پاسخ بدهیم.

به گزارش کامامدیا، سه نوع تکنیک در افزایش سئو سایت استفاده می‌شود، به نام‌های کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری. رپرتاژآگهی از نوع کلاه خاکستری است. به معنای اینکه، سایت مورد نظر با استفاده از شیوه‌هایی که توسط گوگل جریمه نشود، برای افزایش رتبه شما در نتایج جستجو تلاش می‌کند. بک لینک‌هایی که به روش صحیح از سایت منتشر کننده به وب سایت شما ایجاد می‌شود، یکی از مهمترین نکات این روش محسوب می‌شود.

اعتباردهی بلک لینک‌ها از درون یک مقاله

بک لینک‌هایی که داخل مقاله قرار دارند به دلیل اینکه به صورت معرفی و پیشنهاد هستند، نزد گوگل از اعتبار بیشتری برخوردار هستند و بیشتر می‌توان به آنها اعتماد کرد. این در حالیست که بک لینک‌هایی که در فوتر، منو، جایگاه‌های تبلیغاتی و دیگر بخش‌های سایت قرار دارند، به دلیل اینکه ممکن است تصور شود یک همکاری تجاری یا بک لینک پولی هستند، اعتماد کمتری به آنها می‌شود.

بک لینک‌های قرارگرفته در رپرتاژ خبری، از نوع داخل مقاله هستند و به این ترتیب گوگل راحتتر به آنها اعتماد می‌کند و به خاطر آنها اعتبار بیشتری به سایت شما قائل است.

بک‌لینک‌دهی سایت‌های دارای اعتبار به شما

به میزانی که یک شخص برای شما قابل اعتماد باشد، شما بیشتر به پیشنهادات او اعتماد می‌کنید. این موضوع می‌تواند مثال خوبی برای بک لینک‌های اینترنتی باشد. این بدان معناست که هرچقدر سایت معرفی کننده معتبرتر باشد، میزان اعتبار موتور جستجوی گوگل برای آن سایت نیز بیشتر می‌شود.

بدین ترتیب یکی از راه‌های خوب برای به دست آوردن بک لینک‌های قوی، رپورتاژ آگهی است. با این روش کسب و کار شما می‌تواند به وسیله بهترین و معتبرترین رسانه‌های اینترنتی به مخاطبان پیشنهاد شود.

پیشنهاد دائم سایت شما توسط بک‌لینک‌ها

به میزانی که یک پیشنهاد از ماندگاری بیشتری برخوردار باشد، میزان اعتباردهی گوگل به سایت بیشتر می‌شود. این موضوع میزان اهمیت گرفتن بک لینک‌های دائمی را در فضای اینترنتی بیشتر روشن می‌کند. اما یکی از بهترین راه‌ها برای ماندگاری اعتباری سایت شما، استفاده از رپرتاژ آگهی است که به طور دائمی در سایت‌های بزرگ قرار می‌گیرد. درواقع مقدار ماندگاری بک لینک‌ها به سایت شما تاثیر گذاری آن را بیشتر می‌کند. می‌توان نتیجه گرفت که بک لینک‌های دائمی درون رپرتاژ آگهی، سبب رشد بیش از پیش سایت شما به صورت روزانه خواهد شد.

فالو بودن بک‌لینک‌های رپورتاژ آگهی

در فضای اینترنت، دو نوع بک لینک موجود است. یکی بک لینک‌های معمولی که همان فالو و دوم بک لینک‌های نوفالو هستند. بک لینک‌های نوع اول اعتبار کاملی به سایت شما منتقل می‌کنند و بک لینک‌های نوع دوم اعتباری به سایت شما منتقل نمی‌کنند. به طور معمول بک لینک‌های شما در رپورتاژ آگهی، از نوع فالو هستند و سبب اعتباردهی کامل به سایت شما می‌شوند.

گروه رسانه‌ای‌ کاما، برای ارائه‌ی راهکارها وخدمات روابط‌عمومی و رسانه به سازمان‌ها تشکیل شده است. این گروه که متشکل از جمعی از متخصصان با تجربه روزنامه‌نگاری، گرافیک، کپی‌رایتینگ، دیجیتال‌مارکتینگ، عکاسی‌وتصویربرداری، برنامه‌نویسی، بازاریابی و تبلیغات هست، در طول بیش از ۱۶ سال فعالیت پیوسته خود، به توسعه‌ی ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی حدود ۱۳۰ سازمان دولتی، تشکل صنفی و شرکت معتبر خصوصی کمک کرده است.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در کامامدیا با شماره‌های ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شماره‌ی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ ،۰۹۲۱۹۵۶۳۷۰۴ تماس بگیرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *