انتشار ویدیو  در لینکدین چه اهمیتی دارد؟

لینکدین جزو آخرین شبکه‌های اجتماعی بود که قابلیت انتشار ویدیو را به پلتفرم خود اضافه کرد. اما با این وجود، شاهد استفاده بی‌شمار پست‌های ویدیویی در لینکدین هستیم. پیش از این کاربران می‌توانستند فقط لینک ویدیو را از شبکه‌های دیگر مانند یوتیوب در لینکدین قرار دهند، ولی اکنون می‌توانند ویدئوهای موجود در گوشی‌های همراه خود را مستقیما در لینکدین بارگذاری کنند. حتی امکان فیلمبرداری از طریق خود برنامه لینکدین وجود دارد. البته این ویژگی در حال حاضر برای دستگاه‌های رومیزی در دسترس نیست و فقط از طریق اپلیکیشن لینکدین می‌توان این کار را انجام داد.

همانطور که می‌دانید لینکدین یک شبکه‌اجتماعی برای حرفه‌ای‌ها است. به بیان دیگر، مطالبی که در این شبکه به اشتراک گذاشته می‌شود، مربوط به متخصصان در حوزه‌های مختلف کاری است. از این رو، محتوای ویدیویی که باید برای این شبکه در نظر بگیرد، باید مهارت‌های حرفه‌ای شما را به نمایش بگذارد. گروه رسانه‌ای کاما در این مطلب به ویژگی های منحصر به فرد بازاریابی ویدیویی در لینکدین می‌پردازد.

چه ویدئوهایی را می‌توان در لینکدین بارگذاری کرد؟

هرچند ویدئوهای حداکثر تا ده دقیقه قابل‌بارگذاری هستند، ولی توصیه می‌کنیم ویدئوهای خود را حداکثر به سه تا پنج دقیقه محدود کنید. از آنجایی‌که نرخ بیشینه افت زمان مشاهده ویدئوها از طرف کاربران نزدیک به 90 ثانیه است، توصیه می‌شود بخش های اولیه ویدیو را جذاب تولید کنید. ویدئوهای این پلتفرم نیز به‌صورت خودکار پخش می‌شوند و تا زمانی که صدای آن را روشن نکنید در حالت بی‌صدا پخش خواهند شد. بنابراین مطمئن شوید که ویدئو حتی در حالت بی‌صدا به‌خوبی پیام شما را منتقل می‌کند.

چگونه ویدئوهای خود را در لینکدین بارگذاری کنیم؟

کار در نسخه دسکتاپ ساده است و برای بارگذاری ویدیو می‌توانید روی گزینه مربوط به انتشار فیلم در بخش آپلود پست کلیک کنید و ویدیو خود را از میان ویدیوهایی که در آرشیو دارید، انتخاب کنید. همچنین می‌توانید برای آن محتوای متنی نیز در نظر بگیرد و آن را با هشتگ‌های مربوط کامل کنید.

در این اپلیکیشن یک دکمه با شکل دوربین فیلمبرداری در گوشه راست بالای تصویر در کنار دکمه مربوط به بارگذاری عکس مشخص است. روی این گزینه کلیک کنید. وارد صفحه تصاویر و ویدئوهای خود خواهید شد. می‌توانید ویدئوی خود را از بین ویدئوهای موجود در این صفحه انتخاب کنید و یا با فشردن کلید دوربین شروع به ضبط یک ویدئوی جدید کنید.

اگر برای تولید و انتشار ویدیو دچار سردرگمی شده‌اید و نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید، پیشنهاد می‌کنیم از الگوهای مطرح انتشار ویدیو در این شبکه بهره بگیرید. در ادامه به برخی از مهمترین ایده‌های تولید ویدیو اشاره می‌کنیم:

  • مصاحبه با رهبران موفق صنایع مختلف و کشف راز موفقیت آنها
  • تبلیغ وبلاگ‌هایتان برای افزایش مشارکت افراد و ترافیک سایت
  • اطلاع‌رسانی اخبار مهم کسب‌وکارتان مانند رونمایی از یک محصول جدید، استخدام یا تغییر رویکرد کلی
  • اشتراک ایده‌ها و نظرات حرفه‌ای و خلاقانه و انتقال تجربیات به مخاطبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *