هفت ترفند ساده و مفید برای افزایش فالوئر در اینستاگرام

تعداد کاربران اینستاگرام هرروزه در حال افزایش است و از آنجایی‌که شبکه‌های اجتماعی به یکی از اجزای جدا ناپذیر تبلیغات برند یا کسب‌وکار تبدیل شده‌اند، در ادامه چند ترفند ویژه متخصصین برای افزایش شتاب رشد حساب اینستاگرام در جمع رسانه‌های اجتماعی و دسترسی بیشتر به مشتریان بالقوه عنوان می شود:

1-از دوربین‌های حرفه ای برای ثبت تصاویر و ویدئوهای باکیفیت برای محتوای خود استفاده کنید

کسب‌وکارهای بسیاری توانسته‌اند تنها با اضافه کردن تصاویر و ویدئوهای باکیفیت‌تر محتوای حرفه‌ای‌تری تولید کرده و جامعه مخاطبین خود را افزایش دهند.

2-کاربرانتان را تشویق به اشتراک تصاویر خود با محصولات شرکت شما در شبکه‌های اجتماعی کنید

کاربران می‌توانند تصویری که از استفاده محصولات شما دارند را با تگ کردن شرکتتان به اشتراک بگذارند. این کار هرچند ساده و بی‌هزینه است ولی در عین حال نتایج چشمگیری در پی خواهد داشت.

کاربران با اشتراک تصاویر محصولات شما در صفحه فید خود، اعتماد دوستان و آشنایانشان را به شرکت شما جلب خواهند کرد. هرچند می‌توانید از افراد بانفوذ نیز کمک بگیرید، ولی چون آنها درقبال اشتراک تصویر محصولات شما در شبکه اجتماعی خود از شما پول می‌گیرند، کاربران اعتماد کمتری به آنها خواهند داشت.

3-نتایج را نشان دهید

اینستاگرام فضایی برای نمایش بصری اطلاعات است. به‌عنوان مثال یک پزشک می‌تواند تصاویر مراجعین پیشین خود را پیش و پس از عمل در این شبکه به اشتراک بگذارد تا مراجعین بعدی بدانند که بعد از عمل باید انتظار چه چیزهایی را داشته باشند.

4-نکاتی ویژه حساب‌های اشتراک تصاویر حیوانات

اگر علاقه زیادی به اشتراک تصاویر حیوانات در صفحه اینستاگرام خود دارید، احتمالا پست کردن این محتوا برای شما با لذت زیادی همراه خواهد برد، ولی به یاد داشته باشید که در استفاده از هشتگ‌ها دقت و وسواس داشته باشید. همچنین زمان اشتراک پست‌ها بسیار مهم است. با چند مرتبه آزمون خطا بفهمید که زمان اوج فعالیت مخاطبین شما چه وقتی است. نهایتا دقت کنید که وجهه یکتایی در تمامی حساب‌های اجتماعی خود داشته باشید.

5-جلوی چشم کاربران فالورهایتان ظاهر شوید

یکی از استراتژی‌های کاربردی برای افزایش تعداد مخاطبین در اینستاگرام بهره‌برداری از شبکه شخصی کاربران درراستای تبلیغ شرکت شماست. به کاربران خود انگیزه‌ای برای اشتراک و تبلیغ محصولاتتان در شبکه شخصی خودشان دهید. درواقع با این روش شبکه و محصولات شما جلوی چشم دوستان و آشنایان کاربرانتان خواهد رفت که نتیجه نهایی آن افزایش تعداد کاربران شماست.

6-داستان‌های موفقیت خود را بازگو کنید

فرض کنید یک کسب‌وکار نوظهور در بازار به‌شدت رقابتی این روزها دارید. توصیه می‌کنیم کوچکترین موفقیت‌ها و بردهای خود را با کاربرانتان جشن بگیرید. هیچ دلیلی برای مخفی کردن با سانسور کردن اخبار وجود ندارد. حتی یک پیشرفت ساده را با کاربران درمیان بگذارید.

7-محتوای متنوع به اشتراک بگذارید

به‌عنوان مثال می‌توانید پادکستی برای خود ترتیب دهید و صدای خود را به گوش مخاطبین برسانید. با ایجاد یک محتوای متفاوت (در این مثال خاص محتوای صوتی) کاربری که کل روز مشغول دیدن تصاویر بوده است را به محتوایی متفاوت دعوت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *