پنچ راهکار اساسی برای افزایش نرخ تعامل در لینکدین

آیا شما نیز جزو افرادی هستید که تصمیم دارند کسب‌وکار خود را ارتقاء دهند؟ آیا قصد افزایش شهرت کسب‌وکارتان را در صنعت خود دارید؟ از میان راه‌هایی که شما را به این اهداف می‌رسانند، لینکدین یکی از بهترین‌ها است. کافی است به چند قانون ساده لینکدین احترام بگذارید تا کاربران خود در این شبکه را به هزاران نفر رسانده و به‌صورت منظم با آنها تعامل داشته باشید.

  • تصاویر خانوادگی خود را به فیسبوک بسپارید

با اینکه پست‌های بصری توجه بیشتری در فیسبوک به خود جلب می‌کنند، به‌نظر می‌رسد شرایط در لینکدین کمی متفاوت‌تر است. آمار و ارقام نشان می‌دهند پست‌های نوشتاری لینکدین که هیچ تصویر یا ویدئویی به آن ضمیمه نشده است توجه افراد بیشتری را به خود جلب کرده و نرخ مشارکت کاربران در آنها بسیار بالاتر است. دلیل ساده است. افرادی که در لینکدین فعالیت دارند تصور می‌کنند که پست‌های متنی کوتاه و مفید ظاهر حرفه‌ای‌تری برای ایجاد روابط کاری دارند. از طرف دیگر چنین افرادی زمان کافی برای دیدن ویدئوها ندارند.

  • پست‌های خود را لایک کنید

تعجب نکنید. شاید خودشیفتگی به‌نظر برسد، ولی حتما دلیلی دارد که این گزینه برای خود شما نیز فعال است. کلیک شما روی گزینه لایک شلیک شروع مشارکت کاربران است و نه‌تنها در لینکدین، بلکه در بیشتر شبکه‌های اجتماعی جواب می‌دهد. بنابراین هیچ ترسی نداشته باشید، جلو بروید و پست خود را لایک کنید، به آن نظر دهید و حتی نظر خود را لایک کنید.

  • به نظرات کاربران دقت کنید

احتمالا درک این نکته ساده‌تر از همه باشد. تنها به گفتن این نکته اکتفا می‌کنیم که حتی به کوچکترین حرکت‌های کاربران مانند لایک کردن نظرات دقت کرده و سعی کنید این افراد را بشناسید.

  • از محتوای محلی لینکدین استفاده کنید

سعی کنید به‌جای بارگذاری ویدئوها در رسانه‌های اجتماعی دیگری چون یوتیوب و اینستاگرام، محتوای ویدئویی خود را روی خود لینکدین بارگذاری کنید. حتی می‌توانید به‌صورت مستقیم توسط خود لینکدین ویدئوی خود را ضبط و یا ویدئوی موجود در گوشی همراه را انتخاب کنید. ویدئوهای محلی این قابلیت را دارند که در برنامه لینکدین به‌صورت خودکار در حالت بی‌صدا پخش شوند. حتی با اضافه کردن کپشن به ویدئوها می‌توانید آنها را در حالت بی‌صدا نیز قابل‌استفاده کنید.

  • بروزرسانی‌های خود را عمومی کنید

ویژگی تغییر حالت پست‌ها به حالت عمومی، ویژگی نسبتا جدیدی است که در جولای 2017 به لینکدین اضافه شده است. با این ویژگی کاربران می‌توانند با وارد شدن به صفحه پروفایل شما بروزرسانی‌های عمومی آن را حتی درصورتی که شما متصل نیستید، ببینند. شاید مایل نباشید که تمامی بروزرسانی‌ها در حالت عمومی قرار بگیرند؛ در این صورت بهتر است نگاهی به بخش تنظیمات بیندازید. دقت کنید که این کار تنها از طریق نسخه دسکتاپ لینکدین (و نه نسخه موبایلی) امکان‌پذیر است. بدین منظور روی گزینه “Me” در بالای صفحه نخست لینکدین و سپس روی “Settings & Privacy” کلیک کرده و وارد تب “Privacy” شوید. در بخش “Followers” روی گزینه “Change” کلیک و سپس گزینه “Everyone on LinkedIn” را انتخاب کنید تا پست‌های شما عمومی شوند. در انتها از سایدبار موجود در سمت چپ وارد “Profile Privacy” شده و روی “Change” کلیک و سپس گزینه رادیو را برای “Make my public profile visible to everyone” انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *