انتشار خبر در توییتر با توجه به روزهای کرونایی که بیشتر افراد مجبور به خانه نشینی هستند، بیش از هر زمان دیگری سرعت گرفته است. چراکه؛ دسترسی افراد به اینترنت، گوشی و لپ تاپ بیشتر است و اخبار و تحولات جامعه را با سرعت بیشتری پیگیری می کنند.
سرعت حرکت توییت ها انگار هر ثانیه بیشتر می شود و ظاهراً هر چه عجیب تر و تأثیرگذارتر باشند، سرعت سیر آن ها بیشتر خواهد بود. گفتنی است توئیت هایی که از منابع معتبر خبری منتشر می شوند و بار خبری سنگینی را به دوش می کشند، کمتر از 15 ثانیه طول می کشد تا در سراسر جهان پخش شوند.
گاهی اوقات توییت ها درباره مسائل کاری، زندگی روزمره و یا حتی مطالبی طنز هستند که بسیار فی البداهه و بدون این که از قبل درباره اش فکر کرده باشید تولید شده اند. در واقع، این کار به مثال همان خشت کجی است که پایه های دیوار موفقیت شما را ویران می کند. بسیاری از شرکت ها، اشخاص مشهور و حتی مردم عادی نیز مرتکب این کار اشتباه می شوند. گروه رسانه ای کاما در این مطلب راهکارهایی را برای تصحیح یک اشتباه توییتری ارائه می دهد.
توییتها را قبل از انتشار در توییتر ویرایش کنید تا پشیمان نشوید!
اگر یک عکس یا مطلب اشتباه و غیر مرتبط به اشتراک گذاشتید، به آن بی توجهی نکنید. هر چه بیشتر بی توجهی کنید، مشکل بزرگتر می شود و در دنیای توییتر هم چند ساعت حکم ابدیت را دارد. برای جبران یک اشتباه در توییتر سریع و صادق باشید و البته به خودتان هم زیاد سخت نگیرید.
بهترین کار این است که در همان لحظه ای که متوجه اشتباه می شوید و مردم درباره آن کامنت هایی می گذارند، به کامنت ها جواب بدهید. سعی کنید اوضاع را از آن چه که هست بدتر نکنید. به هیچ عنوان سعی نکنید اشتباه خودتان را توجیه کنید و برای آن دلیل بتراشید. اشتباه خودتان را بپذیرید و به خاطر آن عذرخواهی کنید.
بیشتر بخوانید:
۷ دانستنی جالب درباره توییتر که قبل از شروع فعالیت در آن باید بدانید
با این که بازگشت شکوهمندانه بسیار خوب است، ولی در توییتر بهتر است از اول مرتکب اشتباه نشوید. بهتر است همیشه به این نکات توجه داشته باشید: هیچگاه گذرواژه حساب توئیتری شرکت را در اختیار یک تیم از کارمندان قرار ندهید. البته می توان آن را در اختیار افراد معتمد گذاشت تا بتوانند در هر یک از اوقات شبانه روز که بخواهند توییت بگذارند، ولی توجه داشته باشید هرچه گذرواژه در اختیار افراد بیشتری باشد، احتمال این که به دست افراد ناباب بیفتد بیشتر است.
کارشناسان گروه رسانه ای کاما آماده پاسخگویی به شما همراهان گرامی در زمینه تعیین استراتژی بازاریابی محتوایی، تولید محتوا و روابط عمومی تجاری هستند.