عاشق فالوئرهای خود در توئیتر باشید

هر رسانه با این امید روی شبکه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری می‌کند که در مقابل این سرمایه‌گذاری سود کند. این هدف زمانی تحقق می‌یابد که رسانه رابطه‌ای خوب با طرفدارانش برقرار کرده باشد. برای دستیابی به این مهم دعوت می‌کنیم به پیشنهاد توییتر دقت کنید:

طرفداران ویژه خود را در تصاویرتان تگ کنید.

برای نشان دادن حس قدردانی از طرفدارانتان در توئیت‌های تصویری آن‌ها را تگ نمایید. ممکن است به‌صورت روزانه یا هفتگی تصاویر توئیت نمایید. سعی کنید در این تصاویر دنبال کنندگان و طرفداران خاصتان را تگ کنید تا رابطه ادامه‌داری با آن‌ها به وجود آورید. طرفداران در شبکه‌های اجتماعی حکم طلا را دارند. آن‌ها می‌توانند موجب رشد شما شوند؛ ولی اگر قدردان آن‌ها نباشید، از دستشان خواهید داد.

آن‌ها را در پست‌های موردعلاقه‌شان منشن کنید.

وقتی متوجه علاقه خاص کاربرتان به موضوعی ویژه شدید، می‌توانید آن‌ها را منشن کنید. برای این کار راه‌های متنوعی وجود دارد. می‌توانید پست را به او معرفی کنید، نظر او را درباره پست بپرسید و یا تنها به گفتن اینکه ممکن است این پست برایش جالب باشد، بسنده نکنید. با این کار به‌طور مستمر ارزشی که کاربر برایتان دارد را به او یادآور می‌شوید.

لیست طرفداران

حدستان درست است. لیستی از طرفداران ویژه و محتوای موردعلاقه آن‌ها تهیه کنید. حتی این لیست می‌تواند طبقه‌بندی‌های مختلفی داشته باشد. به‌عنوان مثال “لیست افرادی که علاقه شدیدی به موضوع x دارند” یا “افراد علاقه‌مند به صنعت x” و غیره.

این لیست زمانی که قصد تعامل با آن‌ها را دارید بسیار مفید خواهد بود. از طرفی با چنین لیستی کار شما در مدیریت کاربران و نحوه تعاملاتتان با آن‌ها بسیار ساده‌تر خواهد شد.

در پست‌های آن‌ها مشارکت داشته باشید.

قطعاً با اضافه کردن افراد به لیست عنوان‌شده وظیفه شما پایان نمی‌یابد؛ بلکه، این شروع داستان است. برای کامل کردن این لیست، بایستی پروفایل و پست‌های این افراد را چک کنید. سعی کنید در پست‌های آن‌ها تعامل داشته باشید، نظر دهید، تشکر کنید، تمجید کنید. سعی کنید در توئیت‌هایی مشارکت کنید که به شما ارتباط دارند. با انجام این کار این حس را به آن‌ها القا می‌کنید که به فعالیت‌ها و علایق آن‌ها توجه دارید.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *