theme-img
img-theme

تولید محتوا

برگ برنده امروز «برند»ها در دنیای پر از شتاب و رقابت تجارت، محتوایی است که درباره کالا یا خدمات خود تولید می‌کنند و به گوش و چشم مصرف‌کنندگان می‌رسانند. هر برندی که «قصه» خود را بهتر، دقیق‌تر و جذاب‌تر تعریف کند، برنده این رقابت است.

img-theme

اختصاص یک تیم خبری و تصویری تمام‌وقت، جهت پوشش رسانه‌ای

img-theme

سوژه‌پردازی و خبرسازی در مورد محصولات، خدمات و مزیت‌های برند

img-theme

انتشار بولتن‌ها و مجله‌های داخلی جهت معرفی بهتر محصولات، خدمات و فعالیت‌ها

img-theme

انتشار اخبار برند در رسانه‌های مکتوب و فضای مجازی

img-theme

تولید محتوا، ویژه شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی

img-theme

تدوین و مستندسازی تاریخچه برند در قالب کتاب تاریخ شفاهی

img-theme

تولید اینفوگرافیک راهنمای مشتریان و معرفی محصولات و خدمات

img-theme

عکاسی و فیلمبرداری مداوم از روند تولید محصولات و ارایه خدمات

theme-img
img-theme

مدیریت رسانه

رسانه - مجموعه متنوعی از تلویزیون، رادیو، سایت‌های خبری، روزنامه‌ها و مجلات - در دسترس همگان قرار دارد. اما کدام رسانه، در چه زمانی، با چه روشی و چقدر هزینه مناسب معرفی برند شماست؟ چگونه می‌توان با کمترین قیمت، بهترین حضور را در فضای رسانه داشت؟

img-theme

افزایش تعداد بازدیدکننده سایت، بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو و مدت ماندگاری کاربران در سایت

img-theme

تولید محتوای تخصصی ویژه شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیس‌بوک، تلگرام، آپارات گوگل‌پلاس، پینترست، یوتیوب و ...

img-theme

برندسازی و طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و خبری در فضای مجازی

img-theme

ایجاد ارتباط موثر با خبرنگاران و روزنامه‌نگاران تخصصی

img-theme

وفادارسازی مشتریان از طریق ارتباط مستمر در رسانه‌های عمومی و تخصصی

img-theme

مدیریت نظرات کاربران در سایت و شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارهای پیام‌رسان

img-theme

برنامه‌ریزی برای خرید و اجاره مقرون به صرفه فضاهای تبلیغاتی در وب و رسانه ‌های محیطی

theme-img
img-theme

تبلیغات

تبلیغات واژه آشنایی برای همه ماست. اما چگونه می‌توان در رقابت با دیگرانی که ثروت و قدرت بیشتری دارند موفق بود؟ تنها کسانی زودتر از دیگران به خط پایان می‌رسند که ایده‌های خلاق‌تری دارند و سریع‌تر از دیگران ایده‌هاشان را به اجرا درمی‌آورند.

img-theme

طراحی کمپین‌های تبلیغاتی یکپارچه و هدفمند با نتایج ملموس و قابل ارزیابی

img-theme

طراحی و تولید خلاقانه هدایای تبلیغاتی برای عرضه در نمایشگاه‌ها و رویدادهای خاص ملی و مذهبی

img-theme

ارزیابی پیوسته رسانه‌ها دایرکتوری‌های تخصصی

img-theme

رایزنی و ارتباط موثر با موسسه‌ها و کانون‌های تبلیغاتی

img-theme

تحلیل، برنامه‌ریزی و مدیریت بازخورد تبلیغات در اینترنت

img-theme

شناسایی و ارزیابی مستمر و روزانه شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های اطلاع‌رسانی و سرگرمی

img-theme

رایزنی و ایجاد ارتباط موثر با رسانه‌های چاپی و آنلاین

img-theme

ایده‌پردازی، اجرا و تولید پادکست

theme-img
img-theme

گرافیک

هویت برند شما با لوگو، رنگ سازمانی، فونت خاص و عناصر بصری ویژه خود تعریف می‌شود. ایده‌پردازی، یکپارچه‌سازی و طراحی متمایز این عناصر، هویت ممتازی به برند شما می‌دهد که مشتریان و مخاطبان با دیدن آن بلافاصله به یاد شما خواهند افتاد.

img-theme

طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی برند (بیلبوردهای شهری، استندهای نمایشگاهی، تبلیغ درمطبوعات، کاتالوگ و بروشور چاپی و الکترونیک)

img-theme

طراحی بروشورهای آموزشی و اطلاع‌رسانی

img-theme

طراحی، اجرای ست اداری (سربرگ، پاکت، کارت ویزیت، پم‌فلت، پوشه، فرم، ریمایندر کارت، تقویم و ...)

img-theme

طراحی و ارتقای گرافیکی وب‌سایت رسمی برند، طراحی بنرهای تبلیغاتی و ...

img-theme

عکاسی صنعتی و تجاری، عکاسی ویژه عرضه محصول در فروشگاه‌های اینترنتی، مستندسازی تصویری

img-theme

تولید تیزرهای چندزبانه برای تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی

img-theme

موشن‌گرافیک (تصاویر متحرک) برای استفاده در وب و موبایل

img-theme

تولید اپلیکیشن اختصاصی موبایل برای اندروید و آیفون

theme-img
img-theme

ارتباطات تجاری

فعالان هر صنف اشتیاق زیادی به کسب اطلاعات از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در حوزه کاری خود دارند. آنها مایلند - و نیاز دارند - در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در جریان اخبار تخصصی حوزه کاری خود قرار بگیرند تا بتوانند در فرآیند عرضه و فروش محصولات موفق‌تر ظاهر شوند.

img-theme

رصد مداوم فعالیت‌های تبلیغاتی و نمایشگاهی شرکت‌های رقیب در رسانه‌ها، نمایشگاه‌ها و دایرکتوری‌ها

img-theme

ایجاد و حفظ ارتباط موثر با نمایندگان، فروشندگان و مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی

img-theme

تولید و ارسال منظم بسته‌های اطلاعاتی و تبلیغاتی شرکت برای همکاران و مشتریان بالفعل و بالقوه از طریق ایمیل، پست و پیامک

img-theme

ایجاد یک شبکه منسجم از مشتریان و دسته‌بندی اطلاعات آنها

img-theme

پایش مداوم رسانه‌ها، استخراج و ارایه اخبار مرتبط با فعالیت‌های برند

theme-img
img-theme

رویدادهای تجاری

در طول سال تعداد زیادی نمایشگاه، جشنواره، کنفرانس، همایش و سمینار عمومی و تخصصی برگزار می‌شود. حضور در هر رویداد تجاری، نیازمند طراحی و اجرای یک فرآیند پیچیده و چندوجهی است تا این حضور بر اعتبار برند بیفزاید و هم مقرون به صرفه باشد.

img-theme

پیگیری برنامه‌های نمایشگاه‌های داخلی (تهران و شهرستان‌ها) و خارجی

img-theme

ارزیابی و ارایه گزارش از کیفیت نمایشگاه‌ها و نحوه حضور سایر برندها

img-theme

برنامه‌ریزی جهت حضور فاخر و موثر برند در نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و همایش‌ها

img-theme

مستند کردن اطلاعات جمع‌آوری‌شده در نمایشگاه و ارایه گزارش از نحوه حضور برند در رویدادهای تجاری

theme-img
img-theme

ارتباطات درون‌سازمانی

کارکنان هر سازمان، روزهای بد و خوب زیادی را در زندگی شخصی‌شان تجربه می‌کنند. اگر در این روزها، مورد توجه و حمایت سازمان قرار گیرند، با دلگرمی و احساس تعلق بیشتری فعالیت حرفه‌ای خود را دنبال می‌کنند.

img-theme

برنامه‌ریزی و اجرای رویدادهای درون‌سازمانی از قبیل جشن سالگرد تاسیس شرکت، مراسم رونمایی از محصولات جدید، برگزاری مسابقه‌های عکاسی و ورزشی بین کارکنان و ...

img-theme

تهیه هدایا و پیام‌های تبریک و تسلیت به مناسبت سالگرد تولد، ازدواج، تولد فرزند و درگذشت همکاران و خانواده ایشان

img-theme

طراحی برنامه‌های تفریحی ویژه کارکنان

img-theme

گردآوری به‌روزترین مطالب مرتبط با فعالیت بخش‌های مختلف شرکت از قبیل کنترل کیفیت، بازاریابی، ارتباط با مشتری، تولید و ... از منابع تخصصی داخلی و خارجی

img-theme

تهیه بسته خبری روزانه (مهمترین اخبار اقتصادی و تجاری روز به همراه صفحه اول روزنامه‌ها)

theme-img
img-theme

مسوولیت اجتماعی

مصرف‌کنندگان همواره ترجیح می‌دهند از محصولات و خدمات برندی استفاده کنند که نسبت به جامعه احساس مسوولیت بیشتری می‌کند. حمایت از فعالیت‌های علمی، فرهنگی، هنری، دانشجویی و خیرخواهانه، نه تنها تصویر شایسته‌ای از برند در ذهن مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کند بلکه یک شیوه کم‌هزینه و در عین حال موثر برای معرفی برند است.

img-theme

ایده‌پردازی خلاقانه برای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی برند

img-theme

ارزیابی و برنامه‌ریزی جهت حمایت از فعالیت‌های علمی، فرهنگی، هنری، خیرخواهانه و اجتماعی که تصویر شایسته ای از برند ترسیم می‌کنند.

img-theme

طراحی کمپین‌های محتوایی با هدف نشان دادن حساسیت برند نسبت به رویدادهای ملی، مذهبی و جهانی